Kung Fu Panda: Secrets of the Furious Five - min recension



Kung Fu Panda: Secrets of the Furious Five är en kortfilm från 2008. Filmen handlar om karaktärerna från filmen Kung fu panda. I denna så skall pandan Po lära barn vad innebörden av Kung fu egentligen är. Po berättar om alla i Furious five, hur det kommer sig att de är så duktiga på just Kung fu.

Tycker att denna är en rolig och söt kortfilm. Tycker att den verkligen håller samma klass om långfilmen Kung fu panda. Man hade till och med kunnat göra filmen längre, till en långfilm, för jag vill se mer. Denna är helt enkelt rolig och tycker man om Kung fu panda så tycker man om denna. Notera att jag såg denna med engelskt tal, vilket jag tycker att man skall göra för Jack Black är så j*vla bra som Po.

Betyg: 4 av 5




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0