Lovefilm - gratis medlemskap i en mån



För er som inte vet det så är jag medlem på lovefilm.se Det är en internetbaserad hyrfilmssida. Man kan välja på olika hyrfilmspaket (hur många filmer man vill hyra i mån/ha hemma) som har olika prisnivåer. Du bilda själv en filmlista över vilka filmer du vill hyra, sen graderar du dem 1,2 eller 3. De som är 1:or är dem du vill hyra så fort som möjligt, 2:or vill du hyra när de finns lediga och 3:or vill du se när det inte finns några av dina 1:or eller 2:or inne i lager. Du kan både hyra dvd, Blu-ray, HD-dvd. Att vara medlem här är otroligt lätt och smidigt. Du får filmer hemskickade så fort du retunerat den/dem du har hemma. Man betalar inget porto.

Så nu tänkte jag se om det är någon mer som vill bli medlem. Jag bjuder på en månad gratis hyrfilm och det ingår inget vidare hyrtvång, men man måste avsluta medlemskapet själv, det sker inte automatiskt. Jag tycker att sidan är riktigt bra och vill nu ge chansen till er, min läsare, att också testa på att vara medlem.

Det som jag tycker är bra med sidan är att den är mycket enkel, lätt att förstå. De har nästan alla filmer (känns det som) både alla nya som kommer ut, men även filmer som inte längre finns att köpa på dvd. Man får även filmtips utifrån de betyg man satt på filmer man har sett, vilket gör att man snabbt och enkelt kan finna nya favoritfilmer.

Är det någon som vill bli värvad och vill testa på en månads hyrfilm gratis, så berättar man det för mig och skickar mig sin e-post adress, och så skickar jag ett värvningsmail till den mailen.


Det finns lite regler för att jag skall kunna värva dig/er och dem skriver jag här i kursivt:

Vänner som värvas
Vänner som värvas måste ha fyllt 18 år och ska inte ha tagit del av LOVEFiLMs erbjudande om att prova tjänsten kostnadsfritt tidigare. Vänner får inte heller tillhöra samma hushåll som en annan aktiv medlem eller tillhöra värvarens hushåll.

Filmerbjudande till tipsade vänner
Alla vänner som tipsas får en månads filmhyra hos LOVEFiLM helt utan kostnad. De får LOVEFiLMs Flex 2 filmpaket till ett värde av 199 kr. De får 2 filmer hemskickade åt gången och de kan se så många filmer de vill under denna månad. Efter den första månaden övergår deras provabonnemang i ett hyrfilmsabonnemang enligt gällande priser och villkor. Om vännen inte vill fortsätta använda LOVEFiLMs tjänst efter den första månaden måste denne senast säga upp sitt kostnadsfria hyrfilmspaket inom 30 dagar efter denne har registrerat sig som provmedlem.




Kommentarer
Postat av: Annie

Följer du OS nu under dessa veckor?

2010-02-17 @ 12:35:23
URL: http://anniel.blogg.se/
Postat av: Carolina

bra blogg!:)

2010-02-17 @ 20:07:45
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Kassandra S

fin blogg :D

2010-02-17 @ 21:07:34
URL: http://kassandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0