Will Ferrell: You're Welcome America - min recension



Will Ferrell: You're Welcome America är en inspelad show som Will Ferrell framförde i New York. Filmen är alltså mer eller mindre en ståup show där Will Ferrell poträterar USAs förre president George W. Bush efter att hans 2 mandatperioder tagit slut.

Blev sugen att se denna efter jag sett flera klipp på youtube av Ferrell när han just spelar Bush. Men jag måste säga att flera av klippen är roligare än denna showen. Emellan åt känns det lite krystat och skämten går inte riktigt fram hos mig. Det märks att de inte gör det hos publiken heller, som inte skrattar åt allt. Tycker man om Ferrell så tycker man om denna. Tycker man om när man driver med USAs regering, så tycker man om denna. För mig så är den okej, inte mer, tycket t.ex. att Blue collar comedy showerna är roligare. Jag ger denna en svag 3:a.

Betyg: 3 av 5




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0