Titanic - min recension



Nu var det andra gången jag såg storfilmen Titanic, hade inte sett den sen den kom 1997. Anledningen till att jag inte sett den fler ggr efter det är för att jag tyckte inte filmen var så fantastisk som alla sa att den var. Men nu efter andra gången så måste jag ändra mitt betyg av den, den är faktiskt bra. Förmodar att alla redan har sett den så jag känner att det inte är någon idé att skriva vad den handlar om. Både Winslet och diCaprio gör bra rollprestationer, tycker dock diCaprio har gjort bättre rollprestationer i andra filmer så som Gilbert Grape, Departed, Blood diamond... Men filmen är bra, den ligger på gränsen mellan en tre och en fyra. Känner att det får bli en fyra när allt kommer omkring, filmen är snyggt gjord och berättad, det är ju trots allt James Cameron som har regisserat den (Terminator 1-3). Svag fyra.

Betyg: 4 av 5




Kommentarer
Postat av: sofie nilsson

vilken fin blogg du har =)



titta in på min där ja skriver om min lillebrors självmord o mycket annat!

2009-09-01 @ 22:55:45
URL: http://sofienilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0