The Hunted - min recension



The Hunted är ifrån 2003 med Benicio Del Toro och Tommy Lee Jones i huvudrollerna. Filmen handlar om två mord som begåtts och FBI undrar vem som ligger bakom dem. De kallar in en expert (Jones) som kanske kan hjälpa dem att finna vem som begått morden. Jones upptäcker att det är en av de killarna han tränade till elitsoldater i millitären. Kommer Jones att få fatt i honom? Kommer han att ge upp?

Detta var faktiskt en riktigt dålig film. Det händer egentligen inget i den, det är bara jakten på Del Toro som är förvånadsvis händelselös. Andleningen till att jag inte ger den en etta är för att storyn med Jones hemma hos honom i skogen tycker jag om. Sen så är vissa av fightscenerna lite coola på sina ställen. Inte helt värdelös att se, men inte så långt där ifrån. Både Jones och Del Toro gör inga bra rollprestationer, de känns bleka och torra, som om de inte lagt ned maken i rollen. Ne, en tvåa får det bli, notera då att många andra filmer jag gett en tvåa är bättre än denna.

Betyg: 2 av 5




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0