Utan spår - min recension



Utan spår är en thriller från 2008 med Diane Lane i huvudrollen som Jennifer Marsh. Filmen handlar om Jennifer som jobbar som datatekniker för FBI, hon bor hemma med sin mor och dotter på 8 år. En dag får Jennifer en websida som hon skall kolla upp, det är en livestreamad sida som visar hur en kattunge torteras till döds. Detta är bara början, nästa offer är en man som är inkopplad till blodförtunnande medel, och haken är, ju fler som besöker hemsidan destå snabbare dör offret. Nu börjar jakten på denna sjuka mördare, och det blir även personligt då mördaren känner till henne och hennes familj.

Hade inte förväntat mig så mycket av denna thriller, tänkte att den är nog en godkänd thriller och bra tidsfördriv, och det var precis vad den är. Finns inte så mycket att säga om filmen, det är inte direkt någon ny handling eller något fantastiskt men det fungerar ändå. Sevärd, en stabil trea.

Betyg: 3 av 5



Säljer filmer på Tradera. Klicka på ikonen för att se vilka.

Kommentarer
Postat av: hanna

Heej, guh va fin blogg du har ;P kolla gjärna på min blogg och fråga fråger till min frågestund som jag har nu :)

2009-10-10 @ 11:02:49
URL: http://flickanheterhanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

filmen ser bra ut

btw fin blogg :d

2009-10-10 @ 16:36:16
URL: http://ddardan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0