The Women - min recension



The Woman är en komedi från 2008. I rollen som Mary ser vi Meg Ryan, som Sylvia, Annette Benning, som Crystal, Eva Mendes, som Edie, Debra Messing och som Alex, Jada Pinkett Smith. Filmen handlar om en grupp kvinnors relationer till varandra och deras familjer. Mary kommer på sin man med att ha en affär med Crystal, parfymförsäljare på Saks. Samtidigt svinker hennes bästa vän Sylvia henne. Hur skall hon hantera detta, jo genom att finna sig själv och vem hon är.

Denna är en riktigt tjejfilm, tycker man som Sex and the city liknande filmer, serien Lipstick jungel (som tyvärr lades ned) så kommer man tycka om denna filmen. personligen så brukar jag inte vara ett fan av Meg Ryan, men jag tycker hon är bra i denna, tillsammans med de andra skådespelarna. Den har allt en kvinna vill ha utav en sådan här film; högs klackar, snygga kläder, svek, hämd, kärlek, relationer och sex. Jag tycker om denna och skulle nästan vilja ge den en fyra, men får för tillfället tre plus.

Betyg: 3 av 5




Kommentarer
Postat av: linn teresia yu mei

Svar: Jag måste vara otroligt efter men, har Lipstick Jungle lagt ner? Varför då?

2009-10-23 @ 14:03:22
URL: http://yumei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0