Good guys wear black - min recension


Good guys wear black är en action från 1978 med Chuck Norris i huvudrollen som Booker. Filmen handlar om Booker som var major i en specialstyrka, De svarta tigrarna, under Vietnamkriget. Under ett uppdrag när de skulle fria amerikanska krigsfångar mitt inne i den vietnamesika djunglen så blir de lurade, det finns inga krigsfångar bara Vietcongs. Booker och fyra av hans män överlever, och nu flera år senare är det någon som vill döda alla som kom överlevande ut. Vem är det som vill döda dem och varför?

Denna var riktigt dålig, mycket sämre än vad jag trodde. Det är dåliga skådespelare, speciellt Chuck Norris som visar lika äkta känslor som en ärta. Filmmusiken är hel konstig, stämmer inte in någonstans. Handlingen är i sig kanske inte så dålig, men det blir dåligt framställd i denna filmen. Kan inget annat än att ge den en etta.

Betyg: 1 av 5




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag tänkte ha en "Veckans Blogg" tävling i min blogg :) är du intresserad av att vara med och vinna en länkning i varje inlägg jag skriver under hela nästa vecka? Eftersom jag har nästan 100 läsare om dagen så är chansen alltså stor att du får en hel del nya läsare om du vinner! :) anmäl dig här: http://johannaaspelin.blogg.se/2009/october/battre.html#comment

2009-10-16 @ 20:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0