Wall E + Burn E + Presto - min recension

Idag så såg vi på dvd:n med Wall E som jag fick i julklapp, och jag måste erkänna, detta är nog den bästa animerade filmen någonsin. Animeringen i sig är super snygg, Wall E känns mänsklig och att filmen kan beröra en trots att den knapp innhåller någon direkt dialog. Bara +++++ Till denna.... Sen på dvd:n så var det med två kortfilmer; Burn E och Presto. Burn E, kan man söga kompleterar Wall E, även denna var mycket bra. Sen så har vi Presto som är den roligaste kortfilmen jag har sett, jag satt och flabbade flera gånger framför tv:n. Det är så kortfilmer skall vara (speciellt animerade).

Betyg: 5 av 5 (Wall E + Presto)
Betyg: 4 av 5 (Burn E)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0