G-force - min recension



G-force är en barn/familjefilm från 2009, utgiven av Disney. Filmen är halvanimerad och handlar om ett gäng spioner som arbetar för amerikas regering, och de är marsvin! Alla de små marsvinen har olika områden som de är experter på, t.ex. sprängning, teknik etc. Marsvinsgäget utsätts för en komplott och måste nu själva rädda jorden från dess undergång.

Även denna såg jag på flygplanet till New York och som jag sa innan är så är det inte det ultimata stället att se film på. Ja, vad skall jag säga om G-force? Den var för barnslig för min smak, jag brukar tycka om nästan alla disneys filmer oavsett om de är tecknade/animerade eller är spelfilmer, men denna tyckte jag inte om, jag tror att den passa mer för yngre åldrar och för pojkar. Är man 5 år och pojke så kommer man nog älska denna filmen för det är actionfylld och små rolig. Jag ger filmen en tvåa för den var rätt så snyggt gjord och hyfsat underhållande.

Betyg: 2 av 5





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0