Älskar dig för evigt - min recension



Älskar dig gör evigt är en dansk film om livets svårigheter med Mads Mikkelsen i spetsen. En olycka för med sig att två helt okända människor möter varandra och börjar inleda en romans som påverkar alla i deras omgivning. Man får följa personernas och deras anhörigas resa genom deras möte.

Svårt att formulera vad jag egentligen tycker om filmen, det är inte en film som tillhör dem jag vanligvis brukar se. Den tilltalar mig inte direkt, det är något som gör att jag tappar fokus. Det är inte Mikkelsens skådepeleri som är i toppklass utan det är något annat som jag inte kan sätta fingret på. Det är en rätt mörk och dramatisk film som känns som ett utdrag ur två personers liv. Kan tänka mig att många älskar denna filmen, för det finns något tilltalande med den, men tyvärr inte för mig, den är godkänd, varken mer eller mindre.

Betyg: 3 av 5




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0