Nu e ja här igen...

Ja det här med bloggandet går verkligen i perioder... Nu känner jag för att skriva av mig lite igen...

Inatt kom man hem från sthlm, har jobbat med Working Life i Globen i ca 3 dagar. Har varit en bra erfarenhet att jobba med ett sådant stort evangemang.

Sov 4 tim mellan tis - ons och kom hem onskväll (igår) kl 00.00, så man kan säga att jag var lite trött, försov mig imorse när Cissi skulle komma hit och plugga, men men jag vakade iaf. Cissi är jättebrun, men det blir man efter en vecka i Tunisien, själv ser man ut som ett spöke med snorig näsa och irriterande hals...

Sambon iåkte idag morse till Lund, skulle på rundvandring på Lunds arkiv, han kommer inte hem förrän på lördag så det är väldigt ensamt och tråkigt här hemma, aldrig kul att vara själv när man är van att vara två...

Var på Maxi o handlade idag efter plugget, kom hem med lite mat o massa godis som ja ändå inte har orkat äta upp... Låg i soffan och tittade på gammla Ducktales avsnitt från gammla Disneydax, det var riktigt kul att se dem igen... Tog en timmes lur på soffan och senare en dusch. Sen ringde mamma och ville veta hur det gått i Sthlm... Sen var det att laga middag, sent typ vid 20 tiden... Sen så pratade ja me sambon och han var hos en polare och skulle titta på film. Själv såg jag filmen Belle epoque idag, den var faktiskt jättemysig, lite små lustig med verkligen en mysig spansk film...

Måste ringa tandläkaren imorgon!!!!!!!!!!!! Mental notering på det. Känns som om jag har flera hål och det känns lika bra att gå dit innan man får ont i hålen... Man skall bara orka...

Obligatorisk skola imorgon, startar 9.30 :S, tycker det är lite tidigt, men skall väll ta o gå o lägga mig snart så ja får nga timmars sömn innan man skall dit, hoppas bara ja inte ligger och hostar hela kvällen. Sen efter det obligatoriska skall ja, Cissi o Nina sitta och göra klart det sista på arbeten som skall in imorgon, wopido (not)... Men men det kan väl vara roligare o ha ngt att göra imorgon än att sitta hemma själv.... Sen skall man jobba på lördag, skall bli kul, men lite jobbigt nu när man inte varit där på ett bra tag, men det blir nog bara bra, hoppas på massor utav kunder :D

Ne, nu är det nog bedtime, kanske skall läsa en av mina 15 böcker som jag köpte på bokmässa i Gbg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0