Ironman - min recension

Då har man sett den omtalade ironman ikväll... Ja skall faktiskt säga att ja tyckte den var bra. Märks att det är första av flera filmer då den känns mer som en introduktionsfilm än en "vanlig" spelfilm. Men ja tyckte att Robert Downey Jr var bra i sin roll som ironman, dock kan ja inte förstå att Gwyneth Paltrow är med i filmen, hon passar inte in i filmens tema, men men hon kanske får en mer passande roll i nästa film (om det blir ngn). Hennes karaktär är precis som Batmans och Spidermans kärlek i de superhjälte filmerna... Men som sagt helt klart sevärd, dock är det kanske inte direkt en "tjejfilm" för dem som tycker om romantik/komedi/drama annars...

Betyg: 3 av 5




Kommentarer
Postat av: Erikaa

Woohaa, du har med sett den nu.. verkade digga den bättre än jag. Jag var underhållen men vissa efekter tyckte jag var kassa och de kan jag störa mig på. Men den va ju rätt tuff iaf, diggar han outfit =)

Jag har bara en lugn kväll, kollar tv och surfar samtidigt typ. Nice.

2008-10-12 @ 22:10:39
URL: http://erikatche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0