Sagan om ringen: extended editions - min recension

Nu så har man ägnat två dagar till att titta på de tre Sagan om ringen filmerna i extended format. Jag har ägt dessa tre i flera månader men inte tittat på dem då det tar en hel del tid för jag vill alltid se alla tre i följd. Men jag är helt amazed över dessa utgåvor, trodde inte att de skulle ge så mycket mer än de vanliga biofilmerna. Trodde att det bara skulle vara lite extra klipp, men det är helt nya scener som förklarar en hel del av vad som händer i filmerna. Dessa är absolut värda att köpa även fast man får byta skiva mitt i filmerna. De blir bara billigare och billigare att köpa så jag tycker att dem som inte har dem skall slå till, skall man till Ge-kås i Ullared så finns de där för 199:- st.

Betyg: 5 av 5





Kommentarer
Postat av: Nimarion

Du glömde nämna, om jag inte minns fel, 6 timmars extra material som kommer med triologin, vilket gör dem än mer unika och köpvärda. :)

2009-09-13 @ 18:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0