Filmrecensioner jag inte hunnit med...

Då har man varit lat igen och inte orkat skriva i sin blogg, jag uppdaterar nu mina recensioner på filmerna jag sett de senaste dagarna.

  • Atlantic city
Blev lite besviken på denna filmen faktiskt, hade högre förväntningar på den i och med att det är en Atlantic film och allt. Men visst Susan Sarandon är grym i sin roll, men det är något med filmen som inte tilltalar mig till 100 %.

Betyg: 3 av 5




  • Love and other disasters
När jag började se på denna filmen så tyckte jag att den var skit, kändes bara onaturlig och konstig, men efter ett tag in i filmen så började jag tycka mer och mer om den. Den driver så skönt med filmindustrin och de "vanliga" romantiska komediera som kommer från Hollywood. Den väger mellan en trea och en fyra, men känner att jag behöver se den en gång till för att det skall bli en fyra.

Betyg: 3 av 5




  • Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Jag älskar oftats Almodovars filmen, men denna var jag inte 100 % förtjust i. Visst den är bra men det känns som det är något som fattas för att göra den super. Men all creed till Almodovar som är en super-regissör!

Betyg: 3 av 5





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0