Helgen...

Lördag: Vilken skit eurovision det var iår... Skiter i Charlottes låt, men det var ju en skitlåt som vann... Varför kunde inte Spainen lr Frankrike vunnit? Kul men lite annorlunda låtar, inte bara mainstream... Men självklart så hejade ja ju på Finland :)

Söndag: Åkte hem och firade pappa. Morfar och Eva kom vilket var trevligt, inte träffat dem sedan innan jul... Vi grillade kött, gud va gott det var... Sen så gick jag och mamma igenom en massa grejer som man skall ha till nya lägenheten, en pappåse full med tupperware-burkar e inte fel ;)

Måndag (idag): Mamma och jag åkte in till stan. Fick shoppat lite. En klänning och ett par flipp-flopp på H&M, ett par leopardfärgade ankelvärmare på lindex (skitsnygga). 4 st passpatouer från Gallerix till mina nyinramade Sara Moon tavlor. Sen försökte ja hitta natursirap som jag skall ha till citronsaftkuren, fanns inte, men d kunde ta in det på Life, men det blev billigare att beställa från internet, så det skall jag nog göra. Sen åkte vi och åt lunch och fikade hos mormor, vilket var jättemysigt. Fick en matta som vi skall ha till köket, en brudkista och prynadskuddar! Skitbra. Sen tog man tågen hem till hstad, gick o handlade, käkade. Sålde lite kläder på nätet :)
Började läsa den uppsatsen som jag och Annika skall opponera på, på onsdag. Herregud, det var nog det sämsta jag läst i hela mitt liv. Man kan ju inte skriva teoridelen på en halv sida!!! haha, jobbigt skall det bli att kritisera dem iom att det är så mkt, men ja hittade hela 3 bra grejer :P

Imorgon skall jag träffa Annika så skall vi skriva ihop oss om vad vi skall säga på opponeringen, sen måste ja packa. Har bara packat ned typ 1 3:e del av lägenheten och vi flyttar redan på fre... AAAhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0