Midsommar...

Nu var midsommar typ över.

I torsdags kom mormor och Bertil hit och tittade på den nya lägenheten. Vi var nere på stan och åt lunch på Planka, vilket var jättegott. Köpte lite fika och åkte hem o fikade med Olof som kom hem från Lund. Sen åkte jag med mormor och Bertil till Varberg och så hos dem till fredag. Vi spenderade kvällen med att prata och titta på gammla kort.

På fredagen åkte jag hem till mina föräldrar och morfar och Eva kom ner. Vi åt en stor midsommar-middag. sen tog vi det lungt och snackade och spelade kort, vilket var riktigt trevligt.

Idag (lör) skjutsade mamma och pappa mig hem. Vi satte upp en spegelvägg i hallen, jävla skit speglar, en av dem gick sönder... va trött man blir. Men Gottfrid (min hund) följde med ner till Halmstad och skall bo hos mig i en vecka lr 2! :D Skall bli jätteroligt! Så om det skäller en massa i mitt hus så är det Gottfrid! ;)

Nu sitter ja o Gottfrid här och snackar med syrran och väntar på att Olof skall komma hem från Lund. Han har varit där på bröllop nu på midsommar... De skall bara bli nyktra nog att köra hem ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0