Tråkigt

Kan man ha mkt tråkigare än vad jag har nu? Uscha, känner inte för att plugga mer fast jag kanske måste, får ingen insperation att göra ngt annat häller. Vad kan man göra?

Känner inte för att titta på ngn film eller för att titta på ngt avsnitt av Förhäxad. Japp, jag har köpt samlingsboxen med alla avsnitt från serien Förhäxad. Det tycker jag var ett djärvt inplus köp av mig. Aldrig sett serien innan o så var den sänkt med 25 % på cdon, kostade ändå 900kr, tyckte det var ett bra inpuls köp, och faktiskt så visade det sig att så var fallet.

Klippte min lugg rak idag. Så väldigt rak kan jag nog inte säga att den blev... Ser ut som ett litet mongo med kort tjock lugg, hahaha... Sitter nu och funderar på om jag skall färga om mitt hår. Har haft denna röda färg sedan 2 ½ år tillbaka ungefär... Funderar på att färga det mörkbrunt, kanske hade varit snyggt. Men känns som att mitt röda hår lixom har blivit min "signatur" numera. Äntligen fått det lika rött över hela håret, skall jag verkligen chansa att färga det brunt?! Hmm, kanske skall vänta till efter sommaren... Undrar om folk kommer känna igen mig sen? Ingen har ju sett mig i ngn annan hårfärg här i halmstad... Ne, tiden får utvisa vad som kommer ske, få begrunda detta beslut lite mer tror jag... Vem vet nästa gång du ser mig kanske jag är brunhårig.

Kommentarer
Postat av: Maria

najs blogg ! =) va tycker du om min
? =)

2008-04-18 @ 17:38:47
URL: http://blooondiiie.blogg.se
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra dag? :)

2008-04-18 @ 17:39:26
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0