Plugg, plugg och åter plugg...

Nu sitter man här, sista dagen innan12 poängs salstenta i filmhistoria. Hur kan man begära att allt skall fasta i huvudet? *suck* Tur är det iaf att man tycker ämnet är roligt, inte som man hade salstenta i sociologi för ett o ett halvt årsedan.

Kom på att nu när ja sitter här o skrivet så bryter jag mitt egna löfte på att aldrig mer skriva på en blogg, men ändå sitter ja här och skriver förfullt. haha

Fick precis reda på den roligaste grejen jag fått reda på sen jag fick lägenheten, nämligen att (äntligen) Jossan kommer ned från Gbg helgen vecka 19 och skall leka med mig.... Haha... Tjejlek - fullt med kaffe, snack och skratt. Skall bli hur kul som helst!!! Längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0