Vilka dagar...

Märket att jag har glömt att skriva på nga dagar så får ta igen det nu...

Måndag:
Det var upp tidigt och fixa en massa grejer... Sen var det föreläsning mitt på dagen som var helt meningslös, hatar Calvin Klien säger jag bara!
Sen så bar de av till maxi och shoppa lite food men Cissi o Nina!
Sen följde de med hem och vi skulle ta en snabb fika i trädgården men den blev på 2-3 tim istället! ;) Jättetrevligt!
Sen var det matlagning, mkt god bönsallad! Mums!
Kl 19 var det nollningsmöte på skolan... Helt ok! Sen var det bara sängen som gällde!

Tisdag:
Skulle haft föreläsning halv 10, men så kommer man dit och den var inställd! typiskt!!! Jag o Elina gick hema o spelade lite guitar hero istället! Mkt roligare :D hehe
Sen gick vi ned på stan o träffade cissi o nina... Gick en liten runda o kollade på stuff...
Efter det så blev jag o Elina lite trötta så vi la oss i picassoparken o softade lite! Helt underbart i vädret! Sen kom hennes polare från Skellefte in med bussen och vi gick och åt thaibuffé på Neelys! Mums säger jag bara! Sen var vi på skojakt över hela staden och konstigt nog var det bara William som hittade, och vi tjejer stod skolösa ;)
Sen dorg vi hem till mig igen o spelade ytterligare lite guitar hero!!!!!
Sen var det den vanlig dags rutinen och gå till maxi o handla o sen laga mat... Gjorde en broccoli o lins soppa som ja verkligen kan rekommendera!
Sen var ju sambon bara tvungen att leka med sin nya leksak, PS3!! O då var det endast tv tittade för mig...

Onsdag:
Vaknade vi en 11, jätteskönt att få sova ut lite... Snackade me cissi och hon o nina skulle ned till stan vid 12 o då fick ja panik! Snabbt klä på mig och dra till skolan att skriva ut... Sen köpte vi lite muffins o stuff på hemköp och gick ned o la oss i picassoparken och där spenderade vi hela dagen!
Gick till Carlings o sökte jobb o var på McDonalds o köpte milkshake till nina... Tjejerna behövde fylla på alkohol förrådet så det bar av till systemet! :D   Sen köpte ja en nya mascara, extra pris o allt :)
Sen var det den vanliga svängen till affären o handlade lite food... O nu e nu... sitter här o klinkar på datorn, väntar på att sambon skall komma hem så man får lite mat i magen...

Kolla bara vad det har hänt saker i mitt liv! ;)
Imorgon är det planerat att Elina o William kommer hit för guitar hero spelning och hårfärgning x3!! Äntligen färga bort min fula utväxt!!

Tack o hej, leverpastej, som Bert skrev... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0